Redesign identity siete predajní TETA DROGÉRIE: dobrá práca!

V jednej z košických predajní drogérie TETA som sa nedávno pokochal kompletným redesignom vituálnej identity spoločnosti – od loga, cez tlačoviny, interiéry obchodov, cez oblečenie personálu až po veľké polepy. Na slovenské pomery ma do úžasu priviedli dokonca aj detaily, ako rúčky a kolieska nákupných vozíkov, či drobné predmety, ktoré by iné firmy netankovali.

TETA si zvolila pekný neopozeraný  font a preobliekla sa do žiarivých žltých a ružovočervených farieb  Je treba povedať, že ak by celý počin nebol tak premyslene realizovaný, tie farby by kričali velmi nepekne. Ale oni kričia pekne! Na hrane ich kombinácie, ale následne veľmi pekne vsadené do ostatných prvkov redesignu a výsledok je preto viac než potešujúci. Prevádzky sa pekne nasvietili, sú elegantné a pri nakupovaní som sa cítil výborne.

Samozrejme, každý design je vecou osobného vkusu a nažitého. Ale vzhľadom k istým všeobecne platným pravidlám a postupom, z ktorých sa skladá teória aj prax designu, môžeme aj relatívne objektívne skonštatovať, že takto sa má robiť redesign. TETA investovala dobre. Do takej predajne sa mi chce chodiť. A to je jednou z hlavných úloh vizuálnej komunikácie.

Pozrite si niekoľko obrázkov na tomto linku: http://www.tetadrogerie.sk/menime-sa-pre-vas/

Be the first to comment

Leave a Reply