Nasledujúci zostrih prednášky českého logodesignéra Tomáša Vachudu nám prináša zaujímavý výskumný a analytický pohľad na štruktúru klientov a ich zdroje. Zároveň načrtáva spôsob, ako by sme mali uvažovať v otázkach sebamarketingu:
Nasledujúci zostrih prednášky českého logodesignéra Tomáša Vachudu nám prináša zaujímavý výskumný a analytický pohľad na štruktúru klientov a ich zdroje. Zároveň načrtáva spôsob, ako by sme mali uvažovať v otázkach sebamarketingu:
© 2012 - 2023 DigitalDesign.sk - akreditované kurzy grafiky, odborov digitálneho designu a multimédií, Tel. 0948 203 003, info@digitaldesign.sk, www.digitaldeign.sk. ONLINE UČEBŃA: www.mlearning.sk/lms, Prevádzkovateľ: DIGITAL PRO s.r.o. Košice, info@digitalpro.sk, www.digitalpro.sk